آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری پیشرو در کسب رتبه های برتر حوزه مشاوره و مراقبت کشور

آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری پیشرو در کسب رتبه های برتر حوزه مشاوره و مراقبت کشور

به گزارش خبرگزاری cmsd استان چهارمحال وبختیاری، “غلامعلی خدیبی” معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت : بنابر اعلام اداره کل امور تربیتی و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش با توجه به نتایج ارزیابی های به عمل آمده اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری موفق به کسب رتبه برتر در اجرای برنامه ها و فعالیت های حوزه مشاوره، کسب رتبه برتر ارزشیابی دوره ارتقاء مشاوران پایگاه های انتخاب رشته و کسب رتبه برتر در اجرای فعالیت های گروه های آموزشی مشاوره و همکاری با دبیرخانه راهبری گروه های آموزشی مشاوره در بین ادارات کل سراسر کشور گردید.

به همین مناسبت ” افشین امیریان “ مدیر کل آموزش و پرورش استان، ضمن تبریک این موفقیت ها به جامعه فرهیخته فرهنگیان استان، از تلاش ها و زحمات حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی خصوصا اداره امور تربیتی و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی استان و کلیه مربیان امور تربیتی و مشاوران استان تقدیر و تشکر نمود و این موفقیت ها را حاصل همدلی، تلاش، خرد جمعی و کار خستگی ناپذیر جهادی و انقلابی دانست.

گفتنی است: پیش از این اداره کل آموزش و پرورش استان موفق به کسب رتبه یک کشوری در مسابقات فرهنگی هنری فردا و جشنواره فاخر دانایی توانایی با موضوع کتاب و کتاب خوانی گردیده است.

46

آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری پیشرو در کسب رتبه های برتر حوزه مشاوره و مراقبت کشور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری پیشرو در کسب رتبه های برتر حوزه مشاوره و مراقبت کشور" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری پیشرو در کسب رتبه های برتر حوزه مشاوره و مراقبت کشور"، کلیک کنید.