پیش بینی باران و گرد و خاک برای خوزستان

پیش بینی باران و گرد و خاک برای خوزستان

آفتاب نیوز :

محمد سبزه زاری اظهار کرد: در بررسی آخرین نقشه های پیش یابی، سامانه بارشی از امروز به تدریج در اغلب نقاط استان خوزستان سبب رگبار، رعد و برق و وزش بادهای متوسط تا شدید خواهد شد.

وی ادامه داد: فردا از شدت بارش ها کاسته خواهد شد و فقط در نیمه شرقی و ارتفاعات استان بارش های پراکنده تداوم خواهد داشت. بیشترین حجم و شدت بارش ها در مناطق شمالی، شمال شرقی، شرقی، جنوب شرقی و بخش هایی از مرکز خواهد بود. احتمال بارش برف در ارتفاعات و ریزش تگرگ در برخی مناطق وجود دارد.

او بیان کرد: امروز در بخش هایی از مناطق جنوبی، جنوب غربی، غربی تا مرکزی تا وقتی بارش رخ ندهد، احتمال خیزش گرد و خاک محلی وجود دارد. احتمال کاهش دید ناشی از مه بعد از بارندگی در بیشتر مناطق استان خوزستان به ویژه مناطق کوهستانی و جاده های مواصلاتی وجود دارد.

سبزه زاری گفت: تا پایان هفته، دما روند افزایشی نسبی خواهد داشت. شمال خلیج فارس تا اوایل سه شنبه مواج و امروز گاهی همراه با رگبار و رعد و برق است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: در شبانه روز گذشته اهواز با 24 درجه سانتیگراد و ایذه با 6.6 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین  24 و 14.2 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است. 

پیش بینی باران و گرد و خاک برای خوزستان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی باران و گرد و خاک برای خوزستان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی باران و گرد و خاک برای خوزستان"، کلیک کنید.