تحقق 100 درصدی درآمدهای مالیاتی مصوب 11 ماهه در لرستان

تحقق 100 درصدی درآمدهای مالیاتی مصوب 11 ماهه در لرستان

به گزارش cmsd لرستان، سمانه حسن پور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در جلسه ستاد درآمد و تجهیز منابع استان که با موضوع بررسی عملکرد یازده ماهه درآمدهای استان که با حضور محمدی مدیرکل اقتصاد و دارایی، صالحی مدیرکل مالیاتی، برگزار شد، گفت: مالیات حق دولت است و تمامی آن صرف هزینه های جاری و عمرانی دستگاه های اجرایی برای جامعه می شود.

وی با اشاره به درآمدهای مالیاتی افزود: درآمدهای مالیاتی مصوب 11 ماهه امسال 20465 میلیارد ریال است که با تلاش و همت اداره کل مالیاتی مبلغ 20915 میلیارد ریال وصول شده که نسبت به مصوب، 102 درصد تحقق پیدا کرده است.

وی ادامه داد: درآمدهای غیر مالیاتی با پیگیری های به عمل آمده توسط ستاد درآمد استان رشد 168 درصدی داشته و حدود مبلغ 1425 میلیارد ریال بوده است.

رییس ستاد درآمد استان تصریح کرد: درآمدهای عمومی مصوب 11 ماهه سال جاری 21311 میلیارد ریال بوده که مبلغ 22340 میلیارد ریال تاکنون وصول شده و نسبت درصد تحقق سال جاری 105 درصد رشد داشته است.

حسن پور در پایان با بیان اینکه مالیات از منابع بودجه دولت است و از مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی که در وصول درآمدهای مالیاتی تلاش کردند باید تقدیر کرد، گفت: بوسیله مازاد درآمدهای استانی سهمی از آن صرف خدمات عمومی و کسری بودجه های جاری و عمرانی خواهد شد.

46

تحقق 100 درصدی درآمدهای مالیاتی مصوب 11 ماهه در لرستان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تحقق 100 درصدی درآمدهای مالیاتی مصوب 11 ماهه در لرستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تحقق 100 درصدی درآمدهای مالیاتی مصوب 11 ماهه در لرستان"، کلیک کنید.