زمینه خدمات رسانی شایسته به مسافران و زایران در استان سمنان فراهم است

زمینه خدمات رسانی شایسته به مسافران و زایران در استان سمنان فراهم است

به گزارش خبرگزاری cmsd استان سمنان، امیر کرم زاده در چهارمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زایران استان سمنان ویژه ایام شعبانیه 1402 برگزار شد، گفت: با توجه به ورود به ماه شعبان، نزدیک شدن به ایام عید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان و آغاز مسافرت ها در استان سمنان، خدمات رسانی شایسته به مسافران و زایران در استان سمنان فراهم است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان بابیان اینکه شعار گردشگری استان سمنان در سال 1403 با عنوان سمنان، استان کاروانسراهای ثبت جهانی است، افزود: این شعار باهدف معرفی ظرفیت های گردشگری استان سمنان به ویژه کاروانسراهای ثبت جهانی، توسعه گردشگری، جذب گردشگر و هدفمند کردن سفر گردشگران داخلی و خارجی به این استان انتخاب شده است.

امیر کرم زاده گفت: تمامی تاسیسات گردشگری به ویژه مجتمع های بین راهی، دستگاه های امدادرسان و دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی به مسافران با برنامه هایی ازجمله مراسم های نوروزگاهی، پخش افطاری ساده، برپایی سیاه چادر عشایری، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و … میزبان مسافران هستند.

او بابیان اینکه در سال 1403 مسافران در استان سمنان نوروز متفاوت تری را با خدمات ارتقاءیافته در حوزه گردشگری تجربه خواهند کرد، افزود: نرم افزار پارکوپلو علاوه بر اینکه به طور ویژه به معرفی استان سمنان می پردازد، به عنوان دستیار ویژه گردشگران، مسافران و زایران در استان سمنان تمام آن چیزی را که یک مسافر نیاز دارد برطرف می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان پیرامون حضور سمنان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، افزود: این نمایشگاه 4 روزه با حضور بیش از 20 کشور یکی از بهترین ظرفیت های معرفی استان سمنان در عرصه داخلی و بین المللی بود و غرفه استان سمنان در این مدت با حضور و بازدید بیش از 12 هزار نفر همراه بود که این امر جذب گردشگر و رونق گردشگری این استان را به طور ویژه به همراه دارد.

او افزود: یکی از دیگر دستاوردهای این نمایشگاه، ارایه فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری بود که در آن عمارت ملاده به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار شد و برای کاروانسرای آجری و سنگی آهوان سمنان، 2 کاروانسرای ثبت جهانی استان سمنان سرمایه گذار بخش خصوصی اعلام آمادگی کرد.

زمینه خدمات رسانی شایسته به مسافران و زایران در استان سمنان فراهم است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زمینه خدمات رسانی شایسته به مسافران و زایران در استان سمنان فراهم است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زمینه خدمات رسانی شایسته به مسافران و زایران در استان سمنان فراهم است"، کلیک کنید.