آخرین وضعیت جذب نخبگان در دستگاه های اجرایی/بیشترین پذیرفته شده ها در آموزش و پرورش و وزارت دفاع

در غرفه خبرگزاری cmsd مطرح شد؛

آخرین وضعیت جذب نخبگان در دستگاه های اجرایی بیشترین پذیرفته شده ها در آموزش و پرورش و وزارت دفاع

قایم مقام بنیاد ملی نخبگان از آخرین وضعیت جذب نخبه ها در دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: سال گذشته بیشترین جذب نخبه ها در وزارت آموزش و پرورش و امسال وزارت دفاع بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری cmsd، بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران از 29 بهمن ماه در محل مصلی امام خمینی(ره)  آغاز به کار کرد.

خبرگزاری ها، مطبوعات، پایگاه های خبری و … در این نمایشگاه حضور دارند و مسیولان نهادهای مختلف در این نمایشگاه از غرفه های حاضر بازدید کردند.

خبرگزاری علم وفناوری cmsd نیز در بیست وچهارمین دوره از نمایشگاه حضور پررنگی داشته است. این غرفه میزبان مسیولان در حوزه های مختلف است.یکی از مهمانان خبرگزاری علم و فناوری cmsd دکتر سیدسلمان سید افقهی قایم مقام  بنیاد ملی نخبگان بود که با حضور در غرفه خبرگزاری cmsd به سوالات خبرنگار این رسانه پاسخ داد.

سیدافقهی در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری cmsd مبنی بر این که چه دستگاه هایی بیشترین جذب نخبگان را داشته اند، گفت: سال گذشته فراخوانی برای دستگاه ها منتشر شد که به دنبال آن 1400 نفر جذب دستگاه های اجرایی شدند.

وی افزود: امسال فراخوان جدیدی اعلام کردیم و نزدیک به 25 هزار نفر برای جذب دستگاه های اجرایی ثبت نام کرده اند که قرار است حداکثر 4 هزار نفر بر اساس شرایطی انتخاب شوند. 

به گفته قایم مقام بنیاد ملی نخبگان، فراخوان بعدی در اسفند منتشر می شود که بناست هزار نفر جذب شوند؛ مجموعا امسال 5 هزار نفر را در دستگاه های اجرایی جذب خواهیم کرد.

وی درباره استقبال دستگاه های اجرایی از جذب نخبگان افزود: تعداد دستگاه های اجرایی نسبت به پارسال افزایش داشته است؛ سال گذشته در فراخوان اول برخی از دستگاه ها شرکت نکرده بودند، یک بخشی به دلیل عدم اطلاع رسانی درست بود و آن دستگاه ها امسال اضافه شده اند.

 

 

سیدافقهی عنوان کرد: وزارت صمت، نفت، نیرو، کشور، جهاد کشاورزی در این فراخوان درخواست داده اند؛ یکسری از سازمان های مستقل هم امسال در این فراخوان شرکت کرده اند اما فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای دستگاه های اجرایی بوده و فراتر از وزارتخانه هاست( نهادهای مستقلی که ذیل حاکمیت کار می کنند و ذیل دولت نیستند مشمول این فراخوان هستند ولی برخی از نهادها کمتر در این فراخوان شرکت کرده اند).

قایم مقام بنیاد ملی نخبگان افزود: طبق آخرین آمار،نهادی که سال گذشته بیشترین مخاطب و جذب را داشته وزارت آموزش و پرورش بود که بیشترین عدد را در درخواست جذب داشت اما فکر می کنم امسال وزارت دفاع یکی از بهترین شرکت کنندگان بود که بیشترین آمار را داشت.

آخرین وضعیت جذب نخبگان در دستگاه های اجرایی/بیشترین پذیرفته شده ها در آموزش و پرورش و وزارت دفاع

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین وضعیت جذب نخبگان در دستگاه های اجرایی/بیشترین پذیرفته شده ها در آموزش و پرورش و وزارت دفاع" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین وضعیت جذب نخبگان در دستگاه های اجرایی/بیشترین پذیرفته شده ها در آموزش و پرورش و وزارت دفاع"، کلیک کنید.