برگزیده شدن 9 اثر در سومین جشنواره ملی «خوشنویسی جلوه»

برگزیده شدن 9 اثر در سومین جشنواره ملی «خوشنویسی جلوه»

سومین جشنواره ملی «خوشنویسی جلوه» با پذیرش 66 اثر ادامه یافت و در نهایت با داوری های نهایی صورت گرفته 9 اثر به عنوان برگزیده و 20 اثر شایسته تقدیر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری cmsd، مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی «خوشنویسی جلوه» از سری برنامه های جشنواره «امامت و مهدویت» همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل علیه السلام در سالن آمفی تیاتر علامه رفیعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین برگزار و از برگزیدگان این جشنواره با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد.

برای این جشنواره 311 اثر در قالب 225 شرکت کننده از سراسر کشور ارسال شد که پس از بررسی های اولیه 66 اثر پذیرفته و پس از داوری های نهایی 9 اثر به عنوان برگزیده و 20 اثر شایسته تقدیر معرفی شدند.

در این مراسم محمدجواد فرهنگ رییس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین و رییس دبیرخانه سومین جشنواره ملی خوشنویسی جلوه، سیدحسن مهدیخانی سرو جهانی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دبیر سومین جشنواره سراسری خوشنویسی جلوه، حسین ملاحاج آقایی رییس هییت داوران این جشنواره سخنرانی کردند.

مولودی خانی توسط داوود اسمعیل پور مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، اجرای موسیقی توسط براتی از اعضای کانون دانشجویی فرهنگ و هنر، شعرخوانی توسط انصاری از اعضای کانون فرهنگی شعر و ادب، اجرای نمایش توسط احمدرضا جلیلوند و امین محمد ذوالقدری ها از اعضای کانون دانشجویی فرهنگ و هنر، اجرای سرود توسط مهدکودک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، تقدیر از برگزیدگان و بازدید از نمایشگاه آثار خوشنویسی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

برگزیده شدن 9 اثر در سومین جشنواره ملی «خوشنویسی جلوه»

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزیده شدن 9 اثر در سومین جشنواره ملی «خوشنویسی جلوه»" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزیده شدن 9 اثر در سومین جشنواره ملی «خوشنویسی جلوه»"، کلیک کنید.