دشمنان با اصل انتخابات دشمنی می کنند

دشمنان با اصل انتخابات دشمنی می کنند

به گزارش خبرگزاری cmsd از قزوین؛ عباس کاظمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در مراسم پایانی راهپیمایی 22 بهمن در شهر آبیک گفت: امروز جمهوری اسلامی با اتکاء به مردم، راه را در متن و بطن مردم طی کرده، آنچه نظام حاکم در گذشته نمی دید و ندید مردم بودند و مردم هیچ نقشی در اجزا حاکمیت نداشتند و امروز از ریزترین تا راهبردی ترین جایگاه ها در نظام اسلامی با اراده مردم رقم می خورد.

کاظمی افزود: در هر میدانی که منطق، هدف و آرمان انقلاب اسلامی رعایت و پای عهد با انقلاب اسلامی ایستادیم به عالی ترین قله های، پیشرفت، عزت و شرف رسیدیم و هر جا عقب نشینی کردیم و مردم در متن تصمیمات، تحولات و تغییرات وجود نداشتند خسارت های زیادی به بار آمد.

وی تاکید کرد: امروز شعار و معیار اصلی حرکت در دولت سیزدهم توجه به نقش آفرینی مردم در آینده انقلاب است لیکن در غرب با تمام ادعای دموکراسی با ابزار پول و فریب رسانه مردم را از میدان دور کرده اند.

این مسیول خاطرنشان کرد: دشمنان با اصل انتخابات دشمنی می کنند و تلاش می کنند اساسا انتخابات در جمهوری اسلامی ایران دچار اختلال شود چرا که انتخابات در ایران به یک نقطه تحسین برانگیز تبدیل شده و ملت های محروم و آزادگان عالم چشم به این قابلیت و ظرفیت ملت بزرگ ایران دارند.

کاظمی خاطر نشان کرد: اگر دشمن در حوزه های مختلف با ایران اسلامی می جنگد و چشم دیدن پیشرفت ها را ندارد به این دلیل است که ایران اسلامی تنها نظام سیاسی مستقل است و می تواند آنچه اراده کرده به دشمن دیکته کند و همین واقعیت دشمن را دچار هراس کرده و با تمام توان برای ضربه زدن به کانون های تولید قدرت که یکی از آنها انتخابات است تلاش می کند.

معاون استاندار گفت: به فضل الهی همانطور که امروز در راهپیمایی فریاد و پیام را به دشمنان مخابره کردید در روز یازدهم اسفند که مجلس با اراده و حضور پرشور مردم رقم خواهد خورد با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح بار دیگر تیر بدخواهان این نظام به سنگ خواهد خورد.

46

دشمنان با اصل انتخابات دشمنی می کنند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دشمنان با اصل انتخابات دشمنی می کنند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دشمنان با اصل انتخابات دشمنی می کنند"، کلیک کنید.