کشف 15 هزار قلم انواع کالای قاچاق از یک انبار

کشف 15 هزار قلم انواع کالای قاچاق از یک انبار

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف بیش 15 هزار قلم انواع کالای قاچاق از یک انبار خبرداد.

به گزارش cmsd، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران  در اجرای طرح بازدید از انبارهای کالا، موفق به شناسایی یک انبار که در آن مقادیر فراوانی  انواع کالای فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی دپوی شده بود، شدند.

وی افزود: در ادامه و با کسب این اطلاعات ماموران اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و پس از اخذ مجوزهای لازم از انبار کالا بازدید کردند. در جریان این بازدید 167 عدد اسکوتر، هزار و 344 عدد بطری نوشیدنی، دو هزار و 592  عدد لامپ هدلایت خودرو، هزار و 851  عدد آچار، سه هزار و 868  عدد موادخوراکی شامل بیسکویت، نودالیت، پودر نارگیل، بکینگ پودر و دو هزار و 540  ثوب البسه مردانه را کشف کردند.

 رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه تمامی این اقلام فاقد بارنامه و مدارک گمرکی بود، گفت: کارشناسان، ارزش تقریبی اموال مکشوفه را در حدود 250 میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

افشاری با بیان اینکه با دستور مقام قضایی این انبار تا اطلاع ثانوی پلمب شد، خاطرنشان کرد: در همین راستا نیز پرونده تشکیل شده و به همراه متهمان به دادسرا ارجاع شد. 

پایان خبر cmsd

کشف 15 هزار قلم انواع کالای قاچاق از یک انبار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف 15 هزار قلم انواع کالای قاچاق از یک انبار" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف 15 هزار قلم انواع کالای قاچاق از یک انبار"، کلیک کنید.