مدارس فیروزکوه غیرحضوری شد / فعالیت ادارات دماوند و فیروزکوه با تاخیر آغاز می شود

مدارس فیروزکوه غیرحضوری شد / فعالیت ادارات دماوند و فیروزکوه با تاخیر آغاز می شود

آفتاب نیوز :

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، به علت بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش در همه مقاطع تحصیلی(ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم) نوبت صبح فیروزکوه به صورت غیرحضوری و کلاس ها در بستر پیام سان شاد برگزار خواهد شد.

فعالیت ادارات دماوند و فیروزکوه فردا با تاخیر آغاز می شود

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نیز گفت: فعالیت ادارات دماوند و فیروزکوه فردا ساعت 9 صبح و با دو ساعت تاخیر آغاز می شود.

 حامد یزدی cmsd مدیرکل مدیریت بحران استان تهران شامگاه جمعه با اشاره به برودت هوا و لغزندگی معابر در دو شهرستان فیروزکوه و دماوند اظهار کرد: فعالیت ادارات این دو شهرستان فردا شنبه 14 بهمن ماه با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه ساعت آغاز به کار ادارات دماوند و فیروزکوه نه صبح اعلام می شود، گفت: از همه مردم و مسوولان ادارات و دستگاه های اجرایی می خواهیم صرفه جویی در حامل های انرژی را به طور جدی در دستور کار قرار دهند. 

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران عنوان کرد: این تاخیر در آغاز به کار، شامل دستگاه های خدمات رسان از جمله مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس 115، خدمات شهری شهرداری ها، بخش های عملیاتی و دارای نوبت کاری، بیمارستان ها و آتش نشانی ها نمی شود.

مدارس فیروزکوه غیرحضوری شد / فعالیت ادارات دماوند و فیروزکوه با تاخیر آغاز می شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدارس فیروزکوه غیرحضوری شد / فعالیت ادارات دماوند و فیروزکوه با تاخیر آغاز می شود" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدارس فیروزکوه غیرحضوری شد / فعالیت ادارات دماوند و فیروزکوه با تاخیر آغاز می شود"، کلیک کنید.